Saturday, July 17, 2010

Tutorial pakai shawl rainbow.

salam semua. hari ini saya buat tutorial untuk pakai shawl rainbow.
kan yang cantiknya shawl rainbow ni, kalau kita pakai dan nampak
rainbownya kan? jadi, hari ini saya buat tutorial bagi nampak rainbow k?



1. Mula-mula pakai shawl sebelah pendek sebelah panjang, pastikan bahagian
rainbow akan ada dekat bahagian dada bila nak tarik kat atas.



2. kemudian tarik bahagian tadi ke depan, untuk dipin atau diselitkan.



3. kalau saya, saya prefer pinkan dekat tepi pipi, sebab senang tak tercabut.



4. bahagian yang sebelah lagi kemaskan macam biasa, dan betul-betulkan
lah sikit bahagian depan supaya kemas. :)

harap tutorial ini membantu. nanti bahagian rainbow akan nampak dekat depan 
dan tepi. selamat mencuba.

2 comments:

ELLy said...

mcm pena tgk model 2..

Hazey said...

ada tak lagi stock shawl rainbow ni??

 

Blog Template by YummyLolly.com